Eeppinen seikkailu jossain maan ja taivaan välissä. Koko Suomesta avoimella haulla mukaan seulotut astronauttikokelaat lähtivät omintakeisen retkikunnan johtajan, rap-tähti Prinssi Jusufin johdolla suljetulle alueelle Venäjälle selvittämään, mitä vaaditaan avaruuteen pääsemiseen. Lopputuloksena syntyi monikanavainen ja ulotteinen kampanja, jonka ytimessä oli viisiosainen realitysarja, jossa tylsää oli vain seuraavan jakson odottaminen. Toimiko kampanja? Jep. Vuoden kampanjan aikana myytiin 20,3 % enemmän Tuplia.
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative
Creative Director
Account Director
Account Manager
Tuottaja / Producer
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Kuvaaja / Cinematographer
Yhteisömanageri / Community Manager
Planner
UI Designer
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Ohjaaja / Director
Kirjoittaja / Writer
Leikkaaja / Editor
Esiintyjät / Performers
Mediatoimisto / Media Agency