Tikkurilan kampanja "Neljän vuodenajan projekti" kertoo värikkäällä tavalla, miten Tikkurilan maalit on tehty kestämään eri vuodenaikojen haastavia olosuhteita. 150-vuotias Tikkurila halusi raikastaa ja nuorentaa imagoaan Suomessa ja samalla lanseerata Tikkurilan maalit kansainvälisille markkina-alueilleen premium-brändinä. Kampanjan tavoitteena oli poiketa perinteisestä maalimainonnasta ja inspiroida ihmisiä maalaamaan. Kohderyhmänä kampanjassa olivat 25–50-vuotiaat suomalaiset sekä Tikkurilan markkina-alueella asuvat ulkomaalaiset.
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative Director
Art Director
Copywriter
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Projektinjohto / Project Management
Tuotantoyhtiö / Production House
Tuottaja / Producer
Ohjaaja / Director
Kuvittaja / Illustrator
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative