Instrumentariumin vahvuutena kilpailijoihin verrattuna on aina ollut laaja valikoima merkkikehyksiä, sekä vankka asiantuntijuus lupauksen "Juuri sinulle sopivat silmälasit" mukaisesti. Kampanjan tarjouksena oli kahdet silmälasit yksien hinnalla ja haasteena kohderyhmän (+40v.) näkemys silmälaseista edelleen enemmän terveystuotteena, joiden tyyli valitaan mahdollisimman neutraaliksi, varsinkin jos varaa on vain yksiin laseihin kerrallaan. Ideana oli kertoa kohderyhmälle erottuvasti, että silmälasit ovat enemmän kuin silmälasit, osa tyyliä ja persoonaa, sekä kannustaa tekemään rohkeampia valintoja, kaupan päälle tulevien lasien mahdollistamana. Medioina toimivat aikakauslehtien lisäksi televisio, radio, myymälä ja suorakirje. Luovat toteutukset korostivat silmälasien tärkeää roolia persoonan luojana humoristisen historiallisella tavalla painottaen samalla brändin vuosikymmenien asiantuntijuutta silmälasiasioissa.
Tilaaja
Art Director
Copywriter
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Kuvankäsittely / Image Editing
Projektinjohto / Project Management
Creative Director
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Valokuvat / Photographs