Paavo Väyrynen lähti presidenttikampanjaan altavastaajana: kannatus oli kolme prosenttia. Hänen maineensa oli vanhakantainen ja puolueen kassa tyhjä. Väyrynen oli ehdokkaista ainoa, jolla on pitkäaikainen avioliitto nuoruuden rakkautensa kanssa. Syntyi idea Paavo ja Vuokko -mukista, kuninkaallisten häiden tyyliin. Mukista muodostui vaalihitti, josta puhuttiin kaikissa medioissa. Mielikuva Väyrysestä muuttui: kannatusluku nousi 17,5 prosenttiin. Mukia myytiin 390 000 eurolla.
Tilaaja
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Web Designer
Valokuvat / Photographs
Painotalo / Printing House
Art Director
Copywriter
Creative Director
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Projektinjohto / Project Management
Tuotantoyhtiö / Production House
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by