Aegis Median rekrykampanja perustui markkinointi-, media- ja mainosalan ammattilaisille kohdennettuun Google-mainontaan. Aegiksen työntekijät kirjoittivat satoja alalla työskenteleville tutuilleen personoituja Google-mainostekstejä, jotka näkyivät kohderyhmäläisten hakutuloksissa heidän googlatessa nimiään. Viraali-ilmiöksi kasvanut kampanja poiki lähes 45 000 klikkausta Googlen kautta ja 256 työhakemusta. Pelkästään kampanjassa huomioitujen ihmisten Facebookiin jakamana kampanjaan törmäsi 77 000 silmäparia.
Tilaaja
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Art Director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Copywriter
Planner
Mediatoimisto / Media Agency
Tekninen suunnittelu / Technical Designer
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Projektinjohto / Project Management