Suomen Pipliaseura julkaisi Luukkaan evankeliumin lehtenä, jota se halusi markkinoida kiinnostavasti seurakunnille. Jäsenmäärien laskiessa kirkon työntekijät kaipasivat uskon vahvistusta, joten ratkaisuksi luotiin ensisijaisesti työntekijöille suunnattu laaja interaktiivinen suoramarkkinointikampanja verkon sosiaalisiin medioihin. Kunnianhimoisesti toteutettu suora hämmästytti, hauskuutti, kosketti ja ihastutti tuomalla Jeesuksen tarinan 1980-luvun Helsinkiin ja saavutti huikean tavoitettavuuden.
Tilaaja
Art Director
Copywriter
Creative director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Kuvaaja / Cinematographer
Tilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Projektinjohto / Project Management
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Tuotantoyhtiö / Production House
Konseptisuunnittelija / Concept Designer