Työn kuvaus: www.vikinggrace.com verkkosivun/kampanjasivun tarkoitus on koota erilaiset sisällöt yhden katon alle ja luoda kaksisuuntaista kommunikaatiota asiakkaiden ja yrityksen välillä. Tavoitteet: Esitellä Viking Linen uusinta laivaa (M/S Viking Grace) isomalle yleisölle jo laivan rakennusvaiheessa ja näin ollen rakentaa suurta odotusarvoa sekä uutta laajempaa asiakaskuntaa. Vastata Viking Gracen lanseeraamiseen tähtäävästä markkinoinnista ja tehdä tuloksia ennakkomyyntinä. Kohderyhmät: Kohderyhmät olivat non-userit, naiset, ryhmämatkailijat ja perheet. Lisäksi huomioon piti ottaa perinteiset risteilymatkustajat. Tulokset: Yli 400 000 kampanjan aikana myytyä risteilyä 52 000 livestream katsojaa Youtube kanavalla yli 220 000 katsomista Sivustoa on luettu yli 2 500 000 kertaa 22 000 Facebook fania
Tilaaja
Mainostoimisto
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Creative Director
Konseptisuunnittelija / Concept Designer
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Art Director
Copywriter
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Projektinjohto / Project Management
Valokuvat / Photographs
Kuvankäsittely / Image Editing
Kuvaaja / Cinematographer
Leikkaaja / Editor
Ääni / Sound
Tuottaja / Producer
Tekninen suunnittelu / Technical Designer
Jälkituotanto / Post Production
Yhteisötuotanto / Community Management
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Ohjaaja / Director
Web Designer