Viking Linelle oli alusta asti tärkeää, että uuden Viking Grace-matkustaja-aluksen moderni ja innovatiivinen henki peilautuisi myös digitaalisissa kanavissa. Laivan rakennusprojektia seuraavan verkkosivuston lisäksi digitaalisuuden haluttiin ulottuvan myös itse laivalle. Näin ollen sivusto, digital signage, mobiilipalvelu ja IPTV-järjestelmä suunniteltiin yhtenäiseksi kokonaisuudeksi. Tarkoituksena on luoda digitaalisten kanavien kautta risteilykokemuksesta yhä voimakkaampi.
Tilaaja
Mainostoimisto
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Art Director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Projektinjohto / Project Management
Valokuvat / Photographs
Kuvankäsittely / Image Editing
Ohjaaja / Director
Kuvaaja / Cinematographer
Tuottaja / Producer
Konseptisuunnittelija / Concept Designer
Lavastus / Set Design
Jälkituotanto / Post Production
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Tekninen suunnittelu / Technical Designer