Tyttöjen ja naisten sukuelinten silpominen on hengenvaarallinen ihmisoikeusloukkaus. Silti maailmassa silvotaan tyttö joka kymmenes sekunti. Maailman suurin kummilapsijärjestö World Vision halusi saada keskustelun väkivaltaisesta perinteestä jokaisen suomalaisen huulille. Siksi kansainvälisenä silpomisen vastaisena päivänä lanseerattiin monimediallinen kampanja, joka näkyi 16 kaupungin katukuvassa, verkossa sekä sosiaalisen median aktivointina. Aihe keräsi runsaasti medianäkyvyyttä ja onnistui nostamaan vaikean aiheen julkiseen keskusteluun.
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative Director
Account Manager
Art Director
Copywriter
Sisältösuunnittelija / Content Strategist
Designer
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Head of Communications
Executive Creative Director
Tuottaja / Producer
Valokuvat / Photographs
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Jälkituotanto / Post Production