Keskustelu veronmaksusta, ilmastonmuutoksen ehkäisemistä edistävistä innovaatioista, työllisyydestä, vientieuroista, siis yritysten yhteiskunnallisesta merkityksestä on tyypillisesti etäännyttävää ja suurelle osalle jopa vaikeasti ymmärrettävää. Keskustelusta, aiheista ja teemoista oli tehtävä inklusiivisempaa ja koko kansalle sopivaa. Hyvä yritys –kampanja pyrki muuttamaan suomalaisten suhtautumista yrityksiin myönteisemmäksi pukemalla yrityspositiiviset viestit EK:n jäsenyritysten tunnetuimpien ja toimivimpien mainoskampanjoiden- ja sloganeiden muotoon.
Tilaaja
Mainostoimisto
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Executive Creative Director
Creative Director
Art Director
Copywriter
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Strategi / Strategist
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Designer
Web Designer
Account Director
Projektijohtaja / Project Manager
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Mediatoimisto / Media Agency
Tuotantoyhtiö / Production House
Jälkituotanto / Post Production
Repro / Reproduction