Arla Ihana, tuote- ja pakkausuudistus
2015 Vuosikirjatyö, PakkausmuotoiluJogurttihyllystä uupui todellinen herkuttelutuote. Kuluttajien silmissä jogurtit olivat pikemminkin joko järkeviä tai sokerisia välipaloja, kuin arjen pieniä ilostuttajia. Arla halusi kehittää Ihana-jogurtistaan entistä herkullisemman ja ihanamman kohderyhmälle, jolle hemmottelu on olennainen osa arkea.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
ArlaMainostoimisto
Kuudes KerrosKonseptisuunnittelija / Concept Designer
Piëtke Visser, Saara Järvinen, Tomas RosenquistGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Piëtke VisserCopywriter
Emmi JalkanenProjektijohtaja / Project Manager
Tomas RosenquistAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Anne Giersberg, Antti AiraksinenMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Heikki Soininen, Wilma Halén, Sonja SöderholmKonseptisuunnittelija / Concept Designer
Piëtke Visser, Saara Järvinen, Tomas RosenquistGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Piëtke VisserCopywriter
Emmi JalkanenProjektijohtaja / Project Manager
Tomas RosenquistAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Anne Giersberg, Antti AiraksinenMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Heikki Soininen, Wilma Halén, Sonja Söderholm