Konsepti perustuu anarkiaan ja yllättäviin kohtaamisiin. Virtuaalisessa maailmassa, Karkkilaaksossa, yllättäen kilpailijakarkit toimivat brändin puhemiehinä. Karkkilaakson tapahtumat menivät sekaisin reaalimaailman kanssa. Tästä lähtöasetelmasta muodostui herkullisia tempauksia, jotka synnyttivät ennennäkemättömiä viraali-ilmiöitä ja PR-näkyvyyttä. Kampanjan ansiosta Bilarit tuplasivat tavoitellun markkinaosuuden.
Tilaaja
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Art Director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Planner
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Designer
Copywriter
Projektinjohto / Project Management
Creative Director
Mediatoimisto / Media Agency
Tuotantoyhtiö / Production House
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Tuottaja / Producer