Suomalaiset rakastavat tunnetusti ruokakaupassa käymistä – ei helpoin lähtötilanne lanseerata ruoan verkkokauppa. Etenkään kun markkinaa hallitsee kaksi suurta vähittäiskaupan jättiläistä joiden liiketoiminta on rakennettu kivijalkakaupoille. Koska Odalla ei ole kivijalkakauppoja, päätti se kannustaa elämäntapamuutokseen ja helpompaan elämään muistuttamalla suomalaisia syistä, joiden vuoksi ruokaa ei kannata ostaa kivijalasta. Oda sanoi hyvästit ruokakaupoille ja toivotti helpomman elämäntavan tervetulleeksi yhtenäisellä 360-kampanjalla. Odan lanseerauksesta tuli menestyksekkäin ruoan verkkokaupan lanseerauksen Euroopassa ja mikä parasta, pääsimme kilpailijoiden viikottaisiin kotiinkuljetusmääriin kuukaudessa ja teimme suomalaisista odaajia.
Tilaaja
Mainostoimisto