Fazer LAKRITSIN tuotekonseptin, pakkauskonseptin ja markkinointiviestinnän suunnittelussa haluttiin haastaa kategorian totutut säännöt. Uusi aikuisille suunnattu lakritsibrändi rakentuu vahvasti suomalaisen designin laadulle, puhtaudelle ja yksinkertaisuudelle, mutta erottuu omakseen persoonallisella, modernilla ja leikkisällä otteella. Lopputulos on vahvasti ajassa kiinni oleva, tunnistettava kokonaisuus, jossa itse tuote, sen pakkaus ja markkinointi puhuvat saumattomasti samaa kieltä.
Tilaaja
Mainostoimisto
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Art Director
Copywriter
Projektijohtaja / Project Manager
Tuottaja / Producer
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Designer
Creative Director
Planner
Konseptisuunnittelija / Concept Designer
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Tuotantoyhtiö / Production House
Ohjaaja / Director
Kuvaaja / Cinematographer
Leikkaaja / Editor
Ääni / Sound
Jälkituotanto / Post Production
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by