Arkisto

Hyvää työpäivää

2013 Vuosikirjatyö, Digitaalinen markkinointiviestintä

Futurice voitti toista kertaa Euroopan parhaan työpaikan tittelin. Kampanjassamme futuricelaiset lähettivät HR-johtajansa Hannon maailmalle, jolloin hänestä tuli kaikkien työntekijöiden Hanno. Lähetimme sata pahvi-Hannoa yhtä monelle korkea-arvoiselle päättäjälle ja keräsimme työntekijöiltä hyvän työpäivän vinkkejä. Kampanjan lopuksi Hanno kutsuttiin 30:een toimistoon vierailemaan.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Futurice

Mainostoimisto

SON Helsinki

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Hanno Nevanlinna (Director of Culture), Anni Tölli (Marketing Leader) / Futurice; Mia Oksala (Account Director), Hannu Oksa (Developer), Kuisma Väänänen (Assistant DOP), Juhani Ylitalo (Project coordinator) / SON Helsinki; Tuire Huhta (Account Director) / Sold, Jenni Reitti (Account Manager) / Ainoa Resolution

Creative Director

Jyri Rapo / SON Helsinki, Jani Halme / Ainoa Resolution

Art Director

Taina Tirkkonen / SON Helsinki, Samuli Harjunpää / Tehtaankatu Oy

Copywriter

Lissu Moulton, Antti Ketola / SON Helsinki

Senior Designer

Jani Saajanaho / SON Helsinki

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Hanno Nevanlinna (Director of Culture), Anni Tölli (Marketing Leader) / Futurice; Mia Oksala (Account Director), Hannu Oksa (Developer), Kuisma Väänänen (Assistant DOP), Juhani Ylitalo (Project coordinator) / SON Helsinki; Tuire Huhta (Account Director) / Sold, Jenni Reitti (Account Manager) / Ainoa Resolution

Creative Director

Jyri Rapo / SON Helsinki, Jani Halme / Ainoa Resolution

Art Director

Taina Tirkkonen / SON Helsinki, Samuli Harjunpää / Tehtaankatu Oy

Copywriter

Lissu Moulton, Antti Ketola / SON Helsinki

Senior Designer

Jani Saajanaho / SON Helsinki