Valokuvaan Helsingin keskustasta vuodelta 1951 on ilmestynyt värikkäitä ja hauskoja hahmoja sekä tapahtumia. Samana vuonna alkoi Suomessa ilmestyä maailman hauskin ja Suomen ensimmäinen täysin nelivärinen sekä tytöille että pojille tarkoitettu sarjakuvalehti, Aku Ankka. Työn tavoitteena on paitsi tukea Aku Ankan tilausmyyntiä, myös muistuttaa, kuinka paljon Aku Ankka -lehti on 60 vuodessa rikastuttanut suomalaisten kieltä ja tehnyt elämää hauskemmaksi. Kohderyhmänä ovat kaikki suomalaiset, vanhat ja uudet Aku Ankan lukijat.
Tilaaja
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Projektinjohto / Project Management
Art Director
Copywriter
Kuvankäsittely / Image Editing
Mediatoimisto / Media Agency
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Repro / Reproduction