Ympäristöpääkaupunkivuoden ajaksi kaupungista itsestään tehtiin viestintäalusta, jossa teemavuodelle valitut viestinnälliset teemat yhdistyivät paikalliseen kulttuuriin konkreettisen tekojen kautta. Samalla viestintä ja teot olivat kahdensuuntaisia: osallistamalla kaupunkilaisia ja paikallisia toimijoita teimme ympäristöpääkaupungista kaikkien asian. Paikallinen innokkuus ja omaleimaisuus taas teki niistä kansainvälisesti kiinnostavia, jolloin Lahti pääsi kertomaan viestiään kestävästä kaupungista laajalle yleisölle.
Tilaaja
Mainostoimisto
Account Director
Account Manager
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Executive Creative Director
Creative Director
Art Director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Lead Designer
Senior Creative
Creative
Kuvittaja / Illustrator
Designer
Kirjoittaja / Writer
Strategi / Strategist
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by