Oli aika antaa suomalaisille välineet kertoa oma mielipiteensä lomasta. Tätä varten Aurinkomatkat alkoi systematisesti keräämään suosituksia Aurinkomatkoilla matkustaneilta. Suositusten pohjalta luotiin palvelu, joka helpottaa sopivan lomakohteen löytämistä. Suoraviivainen palvelu palkitsee käyttäjän selkeällä ehdotuksella, joka huomioi käyttäjän tarpeet ja perustuu muiden asiakkaiden arvioihin ja suosituksiin. Helppokäyttöinen palvelu houkuttelee tutustumaan tarjotun ehdotuksen lisäksi myös muihin vaihtoehtoihin. Strategisesti johdonmukainen palvelu saa kuluttajan käyttämään aikaa tarjottavien palveluiden parissa ja ohjaa koko ajan kohti ostopäätöstä. Kohteita esitelty: 3 417 972 kpl. Keskimäärin kohteiden parissa vietty aikaa 3 min 21 sek LomaApparaatti valittiin keväällä 2010 Suomen parhaaksi kuluttajapalveluksi (Grand One 2010 kilpailu)
Tilaaja
Copywriter
Art Director
Web Designer
Tuottaja / Producer
Projektinjohto / Project Management
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Tuotantoyhtiö / Production House
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Creative Director