LOOP
2013 Vuosikirjatyö, Innovatiivinen media tai ympäristöLoop on radiokanava sosiaalisen median suurkuluttajille. Kanava lanseerattiin digisukupolvelle sopivalla tavalla: Gif-animaatioilla. Gif-bannerimainonta ohjasi kanavan verkkosivuille, jossa giffit kuvittivat nettiradion hittiputkea. Sivustolla pystyi selaamaan “looppivalikoimaa” ja lisäämään omia giffejä. Giffit vietiin myös televisioon, Youtubeen, blogisivuille, elokuviin ja Kampin suurelle seinälle.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Nelonen MediaMainostoimisto
358Art Director
Antero JokinenCopywriter
Antti TähtinenGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
HP Savolainen, Ville KovanenTuottaja / Producer
Elina Fredén / 358, Jyri Paajamaa / Pablo FilmsProjektijohtaja / Project Manager
Kimmo TupalaPlanner
Juho SantasaloAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Anssi Nevalainen, Heini Häyrinen, Kristiina Komulainen, Sami Tenkanen, Kari Laakso, Raisa Räsänen, Ili MarttinenOhjaaja / Director
Jaakko Itäaho / Pablo FilmsLeikkaaja / Editor
Jaakko Itäaho / Pablo FilmsMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Niko Viitala, Teemu Hakala, Andrei Niemimäki, Tommi Heinonen, Eelis Sormunen / ÖÖÖ; Jouko Manninen / TrixArt Director
Antero JokinenCopywriter
Antti TähtinenGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
HP Savolainen, Ville KovanenTuottaja / Producer
Elina Fredén / 358, Jyri Paajamaa / Pablo FilmsProjektijohtaja / Project Manager
Kimmo TupalaPlanner
Juho SantasaloAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Anssi Nevalainen, Heini Häyrinen, Kristiina Komulainen, Sami Tenkanen, Kari Laakso, Raisa Räsänen, Ili MarttinenOhjaaja / Director
Jaakko Itäaho / Pablo FilmsLeikkaaja / Editor
Jaakko Itäaho / Pablo FilmsMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Niko Viitala, Teemu Hakala, Andrei Niemimäki, Tommi Heinonen, Eelis Sormunen / ÖÖÖ; Jouko Manninen / Trix