Arkisto

LOOP

2013 Vuosikirjatyö, Innovatiivinen media tai ympäristö

Loop on radiokanava sosiaalisen median suurkuluttajille. Kanava lanseerattiin digisukupolvelle sopivalla tavalla: Gif-animaatioilla. Gif-bannerimainonta ohjasi kanavan verkkosivuille, jossa giffit kuvittivat nettiradion hittiputkea. Sivustolla pystyi selaamaan “looppivalikoimaa” ja lisäämään omia giffejä. Giffit vietiin myös televisioon, Youtubeen, blogisivuille, elokuviin ja Kampin suurelle seinälle.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Nelonen Media

Mainostoimisto

358

Art Director

Antero Jokinen

Copywriter

Antti Tähtinen

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

HP Savolainen, Ville Kovanen

Tuottaja / Producer

Elina Fredén / 358, Jyri Paajamaa / Pablo Films

Projektijohtaja / Project Manager

Kimmo Tupala

Planner

Juho Santasalo

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Anssi Nevalainen, Heini Häyrinen, Kristiina Komulainen, Sami Tenkanen, Kari Laakso, Raisa Räsänen, Ili Marttinen

Ohjaaja / Director

Jaakko Itäaho / Pablo Films

Leikkaaja / Editor

Jaakko Itäaho / Pablo Films

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Niko Viitala, Teemu Hakala, Andrei Niemimäki, Tommi Heinonen, Eelis Sormunen / ÖÖÖ; Jouko Manninen / Trix

Art Director

Antero Jokinen

Copywriter

Antti Tähtinen

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

HP Savolainen, Ville Kovanen

Tuottaja / Producer

Elina Fredén / 358, Jyri Paajamaa / Pablo Films

Projektijohtaja / Project Manager

Kimmo Tupala

Planner

Juho Santasalo

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Anssi Nevalainen, Heini Häyrinen, Kristiina Komulainen, Sami Tenkanen, Kari Laakso, Raisa Räsänen, Ili Marttinen

Ohjaaja / Director

Jaakko Itäaho / Pablo Films

Leikkaaja / Editor

Jaakko Itäaho / Pablo Films

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Niko Viitala, Teemu Hakala, Andrei Niemimäki, Tommi Heinonen, Eelis Sormunen / ÖÖÖ; Jouko Manninen / Trix