Mainosjatko
2024 Hopeahuippu, KampanjatK-Citymarketilla on Suomen paras ja laajin valikoima. Tämän kertomiseksi olisi voitu tehdä tavallinen kampanja, mutta päätimme muuttaa Suomen katsotuimpien ohjelmien mainoskatkot Cittarin valikoiman näyteikkunoiksi. Uudenlainen mediahaltuunotto yhteensä 30 kumppanin kanssa mahdollisti merkittävästi suuremman näkyvyyden ja valikoimasta kertomisen eri kanavissa. Toteutuksissa istutimme K-Citymarketin brändihahmon saumattomasti muiden mainoksiin kertomaan, että kyseisen tuotteen löytää Cittarista.
K-Citymarket has the best and widest product range in Finland. To prove it, we could have done one more regular campaign. Instead, we turned Finland’s primetime TV break and other channels into a showcase of our product range. New kind of media innovation with 30 partner brands allowed larger and more impactful campaign. Cittari brand ambassador was included in the ads of other brands to tell that we sell that product.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
K-CitymarketMainostoimisto
TBWAHelsinkiExecutive Creative Director
Alex Pineda, Laura PaikkariCreative
Jonathan Fanta, Tommo KillströmAccount Director
Taneli MattelmäkiProjektijohtaja / Project Manager
Petra Yli-HemminkiCreative Strategist
Aapo KuorttiDesigner
Hanna KarlssonContent Producer
Taneli LahtinenTuotantoyhtiö / Production House
Lucy Loves StoriesTuottaja / Producer
Marko Antila, Iida SeppäOhjaaja / Director
Johannes SalonenKuvaaja / Cinematographer
Daniel LindholmValaisija / Lightning
Karri PöykiöValokuvat / Photographs
Paula KesäläinenStylisti / Stylist
Ninni LahtinenLavastaja / Set Designer
Juulia NiemiJälkituotanto / Post Production
Toast Post, VFX - Vesa Vinni, Online - Kari Mankinen, Sound - Jukka Åkerman, Grade - Antti Peltoranta, Post producer – Anki NikulaÄäni / Sound
El Camino Helsinki, Niko Henttonen, Sakari KarjalainenMediatoimisto / Media Agency
Mirka Rikman, Media Investment director; Pia Haussila, Digital manager; Marja Kivi, digital planner, Merja Salenius, print & outdoor plannerAsiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative
Pekka Tola, PT markkinointijohtaja; Henrik Wahlfors, KCM markkinointijohtaja; Hanne Ylönen, KCM markkinointipäällikkö; Paula Tompuri, KCM projektipäällikkö Jonetta Jahnukainen, digital media strategist