#metahdomme Suomeen tasa-arvoisen avioliittolain!
2014 Grand Prix, Integroitu markkinointiviestintäTasa-arvoista avioliittolakia koskevasta eduskunnan äänestyksestä 28.11.2014 oli tulossa tiukka. Aika kansanedustajien päiden kääntämiseksi oli käymässä vähiin. #metahdomme toi keskusteluun mukaan suomalaisen liike-elämän. Yli 950 yritystä ja yhteisöä ilmaisi kampanjalle tukensa ja #metahdomme säilyi yhtenä Suomen käytetyimmistä hashtageista aina äänestykseen asti.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Tahdon2013-kansanliikeMainostoimisto
Miltton / Miltton CreativeProjektijohtaja / Project Manager
Lauramaria HavuKonseptisuunnittelija / Concept Designer
Mikko Hakkarainen, Sampo AxelssonToimittaja / Editor
Heli Suominen, Satu PusaAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Senni Moilanen, Milla HalmeGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Sannamari VuorelaProjektijohtaja / Project Manager
Lauramaria HavuKonseptisuunnittelija / Concept Designer
Mikko Hakkarainen, Sampo AxelssonToimittaja / Editor
Heli Suominen, Satu PusaAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Senni Moilanen, Milla HalmeGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Sannamari Vuorela