N9 Seconds
2011 Hopeahuippu, VerkkomainosvideoNokian N9-puhelimen kuuden filmin tuotevideosarjan avulla promottiin laitteen kuutta avainominaisuutta. Videoiden pääasiallinen tarkoitus oli herättää kiinnostusta ja keskustelua tulevasta laitteesta. Mielenkiinnon lisäämiseksi videoihin piilotettiin numeroista ja kirjaimista koostuvia koodeja, jotka katsoja pystyi syöttämään piilotetulle kampanjasivustolle. Tavoitteena oli yhteensä 2 miljoonaa katselukertaa. Tavoite ylittyi 40 prosentilla.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
NokiaSuunnittelutoimisto / Design Agency
LuxusCreative Director
Micke NordmanDesigner
Sami Joensuu, Tuomas Vanamo, Frederique VermaeteAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Kai TorstilaTuottaja / Producer
Harri BrykTuotantoyhtiö / Production House
Anders Forsman, Linus Johansson, Kalle Schröder / ACNEMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Craig Neo, Eino Saarela Rossi (ohjelmointi)Suunnittelutoimisto / Design Agency
LuxusCreative Director
Micke NordmanDesigner
Sami Joensuu, Tuomas Vanamo, Frederique VermaeteAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Kai TorstilaTuottaja / Producer
Harri BrykTuotantoyhtiö / Production House
Anders Forsman, Linus Johansson, Kalle Schröder / ACNEMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Craig Neo, Eino Saarela Rossi (ohjelmointi)