Arkisto

N9 Seconds

2011 Hopeahuippu, Verkkomainosvideo

Nokian N9-puhelimen kuuden filmin tuotevideosarjan avulla promottiin laitteen kuutta avainominaisuutta. Videoiden pääasiallinen tarkoitus oli herättää kiinnostusta ja keskustelua tulevasta laitteesta. Mielenkiinnon lisäämiseksi videoihin piilotettiin numeroista ja kirjaimista koostuvia koodeja, jotka katsoja pystyi syöttämään piilotetulle kampanjasivustolle. Tavoitteena oli yhteensä 2 miljoonaa katselukertaa. Tavoite ylittyi 40 prosentilla.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Nokia

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Luxus

Creative Director

Micke Nordman

Designer

Sami Joensuu, Tuomas Vanamo, Frederique Vermaete

Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative

Kai Torstila

Tuottaja / Producer

Harri Bryk

Tuotantoyhtiö / Production House

Anders Forsman, Linus Johansson, Kalle Schröder / ACNE

Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by

Craig Neo, Eino Saarela Rossi (ohjelmointi)

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Luxus

Creative Director

Micke Nordman

Designer

Sami Joensuu, Tuomas Vanamo, Frederique Vermaete

Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative

Kai Torstila

Tuottaja / Producer

Harri Bryk

Tuotantoyhtiö / Production House

Anders Forsman, Linus Johansson, Kalle Schröder / ACNE

Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by

Craig Neo, Eino Saarela Rossi (ohjelmointi)