Neljän vuodenajan projekti
2012 Vuosikirjatyö, Digitaalinen markkinointiviestintäTikkurilan kampanja "Neljän vuodenajan projekti" kertoo värikkäällä tavalla, miten Tikkurilan maalit on tehty kestämään eri vuodenaikojen haastavia olosuhteita. 150-vuotias Tikkurila halusi raikastaa ja nuorentaa imagoaan Suomessa ja samalla lanseerata Tikkurilan maalit kansainvälisille markkina-alueilleen premium-brändinä. Kampanjan tavoitteena oli poiketa perinteisestä maalimainonnasta ja inspiroida ihmisiä maalaamaan. Kohderyhmänä kampanjassa olivat 25–50-vuotiaat suomalaiset sekä Tikkurilan markkina-alueella asuvat ulkomaalaiset.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Tikkurila OyjMainostoimisto
DDB HelsinkiCreative Director
Vesa TujunenArt Director
Jaakko KastariCopywriter
Netta SteniusStrategiajohtaja / Strategy Manager
Tomi HakanpääProjektinjohto / Project Management
Anne Aikala, Kaisa Kinnunen, Tuomas ArosiltaTuotantoyhtiö / Production House
Otto FilmTuottaja / Producer
Ari LaitinenOhjaaja / Director
Pekka HaraKuvittaja / Illustrator
PiñataTuotantoyhtiö / Production House
!NoobAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Anna-Lena Högfeldt, Vice President; Group MarketingAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Riitta Eskelinen, MakkinointiviestintäCreative Director
Vesa TujunenArt Director
Jaakko KastariCopywriter
Netta SteniusStrategiajohtaja / Strategy Manager
Tomi HakanpääProjektinjohto / Project Management
Anne Aikala, Kaisa Kinnunen, Tuomas ArosiltaTuotantoyhtiö / Production House
Otto FilmTuottaja / Producer
Ari LaitinenOhjaaja / Director
Pekka HaraKuvittaja / Illustrator
PiñataTuotantoyhtiö / Production House
!NoobAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Anna-Lena Högfeldt, Vice President; Group MarketingAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Riitta Eskelinen, Makkinointiviestintä