Arkisto
Nissan NISMO Watch
2013 Kultahuippu, Innovatiivinen media tai ympäristöNissanin pyytäessä markkinoimaan NISMO-urheiluautobrändiään, me TBWAHelsingissä emme tyytyneet tavanomaiseen kampanjaan, vaan loimme tuotteen. NISMO Watch –älykello yhdistää auton, ajajan sekä tämän sosiaaliset verkostot. Konsepti testattiin Kickstarter-tyyliin kuluttajilla ja medialla maailmanlaajuisesti ja se keräämä valtava huomio vakuutti Nissanin tuotteen tuotantoon siirtämisestä.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Nissan EuropeMainostoimisto
TBWAHelsinkiCreative Director
Sami Thessman (Helsinki), Rudi Anggono (Pariisi)Senior Designer
Daniel Julier (Helsinki)Strategiajohtaja / Strategy Manager
Sami Viitamäki (Helsinki)Tekninen suunnittelija / Technical Designer
Juhana Hokkanen (Helsinki)Projektijohtaja / Project Manager
Nana Paija (Helsinki); Celina Eude, Eva Gotteland (Pariisi)Leikkaaja / Editor
Altti Sjögren (Helsinki)Creative Director
Sami Thessman (Helsinki), Rudi Anggono (Pariisi)Senior Designer
Daniel Julier (Helsinki)Strategiajohtaja / Strategy Manager
Sami Viitamäki (Helsinki)Tekninen suunnittelija / Technical Designer
Juhana Hokkanen (Helsinki)Projektijohtaja / Project Manager
Nana Paija (Helsinki); Celina Eude, Eva Gotteland (Pariisi)Leikkaaja / Editor
Altti Sjögren (Helsinki)