Arkisto

No nothing – Hiustuotesarja, joka ei ärsytä ketään

2012 Hopeahuippu, Mainostekstit

Meillä suomalaisilla on herkkä iho. Peräti 10–40 % kärsii tuoksuyliherkkyydestä tai hajusteallergiasta. Siksi KC Professional on tuonut markkinoille uuden, herkkääkin herkemmän hiustuotesarjan. Sen nimi on No nothing. Nimi kertoo kaiken: mukana ei ole mitään herkistäviä tai ärsyttäviä raaka-aineita. Herkkiä käyttäjiä ilahdutetaan myös sillä, että valittavana on kerrankin koko paletti tuotteita: on tuuheuttavaa, värjätyille hiuksille sopivaa, kosteuttavaa ja korjaavaa. No nothing näyttää, että herkkyys on hyve eikä haitta. Pakkaukset ovat modernisti söpöjä, herkkiä ja leikkisiä. Niiden tekstit kehottavat välttämään elämän ärsyttäviä asioita ja iloitsemaan niistä, jotka tekevät hyvää. Tässä on hiustuotesarja, joka ei ärsytä ketään.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Miraculos

Mainostoimisto

Bob Helsinki

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Ulla Lešević

Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant

Heidi Uusimäki

Copywriter

Helmi Korpinen

Projektinjohto / Project Management

Laura Lähdesmäki

Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative

Markku Hakala, Titu Salmela

Repro / Reproduction

LSB

Kuvittaja / Illustrator

Ulla Lešević

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Bob Helsinki

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Ulla Lešević

Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant

Heidi Uusimäki

Copywriter

Helmi Korpinen

Projektinjohto / Project Management

Laura Lähdesmäki

Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative

Markku Hakala, Titu Salmela

Repro / Reproduction

LSB

Kuvittaja / Illustrator

Ulla Lešević

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Bob Helsinki