Meillä suomalaisilla on herkkä iho. Peräti 10–40 % kärsii tuoksuyliherkkyydestä tai hajusteallergiasta. Siksi KC Professional on tuonut markkinoille uuden, herkkääkin herkemmän hiustuotesarjan. Sen nimi on No nothing. Nimi kertoo kaiken: mukana ei ole mitään herkistäviä tai ärsyttäviä raaka-aineita. Herkkiä käyttäjiä ilahdutetaan myös sillä, että valittavana on kerrankin koko paletti tuotteita: on tuuheuttavaa, värjätyille hiuksille sopivaa, kosteuttavaa ja korjaavaa. No nothing näyttää, että herkkyys on hyve eikä haitta. Pakkaukset ovat modernisti söpöjä, herkkiä ja leikkisiä. Niiden tekstit kehottavat välttämään elämän ärsyttäviä asioita ja iloitsemaan niistä, jotka tekevät hyvää. Tässä on hiustuotesarja, joka ei ärsytä ketään.
Tilaaja
Mainostoimisto
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Copywriter
Projektinjohto / Project Management
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Repro / Reproduction
Kuvittaja / Illustrator
Suunnittelutoimisto / Design Agency