Suomen suurin laboratorioalan yritys Fimlab Laboratoriot lähti kehittämään uudenlaista näytteenottopistettä, jonka lähtökohtana oli asiakkaiden nopeampi palvelu sekä toiminnan ja tilan tehokkaampi järjestäminen. Konsepti suunniteltiin alusta alkaen ihmiskeskeisesti varmistaen, että uudenlainen palveluprosessi palvelee niin asiakkaita kuin henkilökuntaakin. Nopsa-pikanäytteenotto kääntää perinteisen näytteenoton päälaelleen. Se mahdollistaa suoraan näytteenottoon kävelyn puoliavoimissa pisteissä, joiden välillä yksi tai useampi hoitaja kiertää. Näin asiakas on jo valmiina näytteenottajan saapuessa ja myös poistuu omatoimisesti hoitajan jatkaessa matkaa seuraavan asiakkaan luokse. Uusi palvelu on nopeuttanut näytteenottoa, parantanut asiakaskokemusta ja tehostanut näytteenottajan työtä.
Tilaaja
Mainostoimisto
Lead Designer
Palvelumuotoilija / Service Designer
Account Director
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer