Kauniin kaupallinen laulu arjen muuttumisesta vapaa-ajaksi. Kategoriansa ladatuin spotti YouTubessa vangitsee sen pienen hetken, kun velvollisuudet voi jättää eivätkä viikonlopun vaatimukset vielä puske päälle. Tähän vapauttavaan metamorfoosiin kuuluu Taffel-sipsipussi. Hölläillä osoittautui markkinoinnillisena uudissanana poikkeuksellisen onnistuneeksi. Se löysi yllättäen tiensä mm. lukemattomiin lifestyle-blogeihin, Urban dictionaryyn sekä tuhansien nettikeskustelujen rakkauden ja vihan kohteeksi. Hölläily on nyt yleiskieltä, Taffelin brand-ownable ja seuraavaksi oma tuotteensa.
Tilaaja
Mainostoimisto
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Copywriter
Art Director
Planner
Projektinjohto / Project Management
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Tuottaja / Producer
Ohjaaja / Director
Tuotantoyhtiö / Production House