Arkisto

Nyt hölläillään -slogan

2012 Vuosikirjatyö, Mainostekstit

Kauniin kaupallinen laulu arjen muuttumisesta vapaa-ajaksi. Kategoriansa ladatuin spotti YouTubessa vangitsee sen pienen hetken, kun velvollisuudet voi jättää eivätkä viikonlopun vaatimukset vielä puske päälle. Tähän vapauttavaan metamorfoosiin kuuluu Taffel-sipsipussi. Hölläillä osoittautui markkinoinnillisena uudissanana poikkeuksellisen onnistuneeksi. Se löysi yllättäen tiensä mm. lukemattomiin lifestyle-blogeihin, Urban dictionaryyn sekä tuhansien nettikeskustelujen rakkauden ja vihan kohteeksi. Hölläily on nyt yleiskieltä, Taffelin brand-ownable ja seuraavaksi oma tuotteensa.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Chips Ab

Mainostoimisto

Lahtinen Mantere Saatchi & Saatchi

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Lahtinen Mantere Saatchi & Saatchi

Copywriter

Nazzareno Sifo

Art Director

Juuso Harvala

Planner

Patrick Frisk

Projektinjohto / Project Management

Lea von Fieandt

Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative

Pasi Flinkman, Timo Martikainen, Gunilla Hernelahti, Tobias Gustafsson

Tuottaja / Producer

Katja Jokinen

Ohjaaja / Director

Miikka Lommi

Tuotantoyhtiö / Production House

Kennel Helsinki

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Lahtinen Mantere Saatchi & Saatchi

Copywriter

Nazzareno Sifo

Art Director

Juuso Harvala

Planner

Patrick Frisk

Projektinjohto / Project Management

Lea von Fieandt

Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative

Pasi Flinkman, Timo Martikainen, Gunilla Hernelahti, Tobias Gustafsson

Tuottaja / Producer

Katja Jokinen

Ohjaaja / Director

Miikka Lommi

Tuotantoyhtiö / Production House

Kennel Helsinki