Arkisto

POWERFOOD – välipaloista voimaa

2015 Hopeahuippu, Brändäys ja visuaalinen identiteetti

Powerfood -kampanja tarjoaa yläkoululaisille tietoa kaura- ja marjavälipaloista ja innostaa niiden käyttöön. Hankkeen tavoitteena on lisätä yläkoululaisten tietämystä kaura- ja marjapohjaisista välipaloista osana terveellistä ruokavaliota, jakaa tietoa välipalojen terveyshyödyistä ja edistää niiden käyttöä. Visuaalinen identiteetti henkii sitä värikästä ja nopeaa maailmaa, jossa nuoret omien kanaviensa kautta elävät (MTV, Snapchat, Instagram-feedit videoineen jne). Valokuvien avulla esitetään paitsi reseptien lopputulos, myös niiden tekovaiheet. Selkeiden, skaalautuvien visuaalisten elementtien, värien ja kustomoidun typografian avulla on helppo luoda tunnistettavaa viestintää.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Suomen Kaurayhdistys ry ja Maa- ja metsätalousministeriö

Mainostoimisto

Werklig

Creative Director

Werklig

Art Director

Werklig

Konseptisuunnittelija / Concept Designer

Werklig

Kuvittaja / Illustrator

Werklig

Tuottaja / Producer

Werklig

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Werklig

Kirjainmuotoilija / Type Designer

Werklig

Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant

Werklig

Projektijohtaja / Project Manager

Fennopromo Oy

Projektijohtaja / Project Manager

Jumpsmart Oy

Ohjaaja / Director

Kimmo Syväri

Kuvaaja / Cinematographer

Max Smeds / KoskiSyväri

Tuottaja / Producer

Hanna Kaikula / KoskiSyväri

Leikkaaja / Editor

Juho Norokytö / KoskiSyväri

Musiikki / Music

Miikka Koivisto / KoskiSyväri

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Maa- ja metsätalousministeriö / Maaseutuvirasto, Kampanjan toteutuksessa on käytetty maa- ja metsätalousministeriön tukea"

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Kaurayhdistys ry

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Päivi Tähtinen / Kaurayhdistys ry

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

James Nikander

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

15/30 Research

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Kaisa Hemming-Kyrö

Valokuvat / Photographs

Kirsikka Simberg

Creative Director

Werklig

Art Director

Werklig

Konseptisuunnittelija / Concept Designer

Werklig

Kuvittaja / Illustrator

Werklig

Tuottaja / Producer

Werklig

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Werklig

Kirjainmuotoilija / Type Designer

Werklig

Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant

Werklig

Projektijohtaja / Project Manager

Fennopromo Oy

Projektijohtaja / Project Manager

Jumpsmart Oy

Ohjaaja / Director

Kimmo Syväri

Kuvaaja / Cinematographer

Max Smeds / KoskiSyväri

Tuottaja / Producer

Hanna Kaikula / KoskiSyväri

Leikkaaja / Editor

Juho Norokytö / KoskiSyväri

Musiikki / Music

Miikka Koivisto / KoskiSyväri

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Maa- ja metsätalousministeriö / Maaseutuvirasto, Kampanjan toteutuksessa on käytetty maa- ja metsätalousministeriön tukea"

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Kaurayhdistys ry

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Päivi Tähtinen / Kaurayhdistys ry

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

James Nikander

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

15/30 Research

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Kaisa Hemming-Kyrö

Valokuvat / Photographs

Kirsikka Simberg