Pullakahvit Jonen kanssa
2011 Vuosikirjatyö, KampanjaPakastepulla ei ole enää yllätysvieraita varten vaan syy kutsua vieraat kylään. Tätä uutta positiota todentamaan suunniteltiin Facebook-sovellus "Pullakahvit Jonen kanssa". Kampanja saavutti huikeat tulokset: yli 420 000 yksilöityä kävijää, jotka loivat 98 348 uniikkia ja personoitua videota. Käyttäjien luomat videot keräsivät 837 000 katselukertaa ja impressioita kampanja keräsi lähes 117 000 000.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
VaasanAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Susanna Ottila, Annika Boström-KumlinSuunnittelutoimisto / Design Agency
Bob HelsinkiStrategiajohtaja / Strategy Manager
Miska RajasuoProjektinjohto / Project Management
Jenni IhatsuArt Director
Jannis MavrostomosCopywriter
Pertti PällijeffMediatoimisto / Media Agency
DagmarTuotantoyhtiö / Production House
Robot, CocoaTuottaja / Producer
Toni Tiusanen / Robot, Ville Arasalo / CocoaMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Jone Nikula, Wille Niinistö / Nelonen MediaGraafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Anttu BrückAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Susanna Ottila, Annika Boström-KumlinSuunnittelutoimisto / Design Agency
Bob HelsinkiStrategiajohtaja / Strategy Manager
Miska RajasuoProjektinjohto / Project Management
Jenni IhatsuArt Director
Jannis MavrostomosCopywriter
Pertti PällijeffMediatoimisto / Media Agency
DagmarTuotantoyhtiö / Production House
Robot, CocoaTuottaja / Producer
Toni Tiusanen / Robot, Ville Arasalo / CocoaMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Jone Nikula, Wille Niinistö / Nelonen MediaGraafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Anttu Brück