Pyhän identiteetti, brändi, kuvamaailma ja sivusto uudistettiin täysin. Sivustouudistuksen kärkenä oli viestiä visuaalisesti Pyhästä juuri sellaisena kuin se on: Kansallispuistoon rajoittuva karu tunturi, jossa on Suomen huikeimmat offarilaskupaikat ja jyrkimmät profiilit. Pyhä on maaginen, syrjäinen, haastava laskettava ja kävijöidensä suuresti rakastama omalaatuisuudessaan. Tavoitteena oli välittää tunturin mystinen tunnelma ja uskoa sen luomaan vaikutukseen myös kaupallisesti tehokkaana koukkuna. Teknisesti lähtökohtana oli tehdä helposti päivitettävä, moduulaarinen ja responsiivinen sivu, joka keräisi real time dataa tunturista ja erottuisi omalaatuisuudessaan.
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative Director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Art Director
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Web Designer
Valokuvat / Photographs
Projektijohtaja / Project Manager
Tekninen suunnittelija / Technical Designer
Developer