Arkisto
Rahasta, vaurastumisesta ja elämän tarkoituksesta
2009 Hopeahuippu, Corporate DesignHenki-Sampo-nimestä uuden strategian myötä luovuttuaan Mandatum Life on laajentanut toimintaansa varainhoitoon ja sen myötä koko yritysidentiteetti uudistettiin. Uusi identiteetti tukee konkreettisesti Mandatum Lifen toimintaperiaatteita: rohkeutta, suoruutta ja aktiivisuutta. Lisäksi sen haluttiin toteuttavan erilaistavaa, graafisesti selkeää ja modernia tyyliä.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Mandatum LifeSuunnittelutoimisto / Design Agency
TaivasCreative director
Mikko MännistöArt Director
Marko LiukkonenCopywriter
Micke SilénTilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative
Niina RiiheläProjektinjohto / Project Management
Joanna Kokonmäki, Tuuli KalliomäkiSuunnittelutoimisto / Design Agency
TaivasCreative director
Mikko MännistöArt Director
Marko LiukkonenCopywriter
Micke SilénTilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative
Niina RiiheläProjektinjohto / Project Management
Joanna Kokonmäki, Tuuli Kalliomäki