Vaikka RAY jakaa kaikki pelitoiminnasta kertyneet varat – vuosittain yli 400 miljoonaa euroa – suomalaisen hyvinvoinnin edistämiseksi, sen toimintaa ei tunneta riittävästi. RAY halusi kampanjallaan vapaaehtoistyön vuonna 2011 nostaa tietoisuuteen vapaaehtoistyön merkittävyyden, RAY:n roolin vapaaehtoistyön tukemisessa sekä tuoda esiin merkittävän avunsaajien ryhmän, sotiemme veteraanit. Tavoitteena oli myös innostaa kansalaiset miettimään, mitä he voisivat itse tehdä vapaaehtoistyön rintamalla. Kohderyhmänä 25–64-vuotiaat suomalaiset.
Tilaaja
Art Director
Copywriter
Projektinjohto / Project Management
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Ohjaaja / Director
Tuottaja / Producer
Tuotantoyhtiö / Production House
Leikkaaja / Editor
Ääni / Sound
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Kuvaaja / Cinematographer