Arkisto

Rohkeuden kultainen kosketus

2020 Vuosikirjatyö, Kokemuksellinen muotoilu

Ikoninen korutalo suunnitteli uutta, uraauurtavaa avausta millenniaalien suuntaan juuri, kun korona sotki suunnitelmat. Uhka käännettiin kuitenkin nopeasti mahdollisuudeksi, ja uusi Transparency-mallisto tuotiin kaikkien ulottuville luksuskategoriassa totaalisen yllättävällä tavalla: Instagram-filtterillä. Sen avulla ihmiset saivat kokeilla koruja omilla kotisohvillaan, turvassa sekä koronalta että siltä tunteelta, kun haluaisi sovittaa tuhansien eurojen koruja, muttei sitten tohdikaan. Myös tulokset olivat timanttisia. 4600 sovitusta pelkän orgaanisen näkyvyyden avulla yllätti meidät itsemmekin.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Atelier Torbjörn Tillander

Mainostoimisto

Drama Queen

Art Director

Mya Rydman

Copywriter

Liina Komi

Developer

Lauri Suoperä

Designer

Oliver Webb

Account Director

Minna Koivurinta

Account Manager

Heidi Tuominen

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Noora Orlimo

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Essi Laakkonen

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Jenny Tillander, Tina Tillander

Art Director

Mya Rydman

Copywriter

Liina Komi

Developer

Lauri Suoperä

Designer

Oliver Webb

Account Director

Minna Koivurinta

Account Manager

Heidi Tuominen

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Noora Orlimo

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Essi Laakkonen

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Jenny Tillander, Tina Tillander