Rohkeuden kultainen kosketus
2020 Vuosikirjatyö, Kokemuksellinen muotoiluIkoninen korutalo suunnitteli uutta, uraauurtavaa avausta millenniaalien suuntaan juuri, kun korona sotki suunnitelmat. Uhka käännettiin kuitenkin nopeasti mahdollisuudeksi, ja uusi Transparency-mallisto tuotiin kaikkien ulottuville luksuskategoriassa totaalisen yllättävällä tavalla: Instagram-filtterillä. Sen avulla ihmiset saivat kokeilla koruja omilla kotisohvillaan, turvassa sekä koronalta että siltä tunteelta, kun haluaisi sovittaa tuhansien eurojen koruja, muttei sitten tohdikaan. Myös tulokset olivat timanttisia. 4600 sovitusta pelkän orgaanisen näkyvyyden avulla yllätti meidät itsemmekin.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Atelier Torbjörn TillanderMainostoimisto
Drama QueenArt Director
Mya RydmanCopywriter
Liina KomiDeveloper
Lauri SuoperäDesigner
Oliver WebbAccount Director
Minna KoivurintaAccount Manager
Heidi TuominenMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Noora OrlimoMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Essi LaakkonenAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Jenny Tillander, Tina TillanderArt Director
Mya RydmanCopywriter
Liina KomiDeveloper
Lauri SuoperäDesigner
Oliver WebbAccount Director
Minna KoivurintaAccount Manager
Heidi TuominenMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Noora OrlimoMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Essi LaakkonenAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Jenny Tillander, Tina Tillander