Soup ’n’ Soul
2015 Hopeahuippu, PalvelumuotoiluSaarioinen Oy, Suomen johtavia elintarvikeyhtiöitä, käytti palvelumuotoilua tavoitellessaan Foodservice-liiketoiminnalleen uutta markkinaa: Hellonin tehtävänä oli kehittää, tuotteistaa ja kaupallistaa sekä kuluttajille että palveluntuottajille arvoatuottava lanseerausvalmis tuote- ja palvelukonsepti.
Syntyi Soup ‘n’ Soul, ainutlaatuinen pikaruokakokemus, jonka suunnittelutyön jokaisessa vaiheessa on hyödynnetty muotoiluajattelua: asiakasymmärrys, konseptointi, prototypointi, tuotteistaminen, brändi- ja visuaalinen identiteetti sekä mainonnan konsepti ja -suunnittelu.
Give Some Soul to Your Soup!
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Saarioinen OyMainostoimisto
Palvelumuotoilutoimisto Hellon OyLead Designer
Mikko KoivistoPalvelumuotoilija / Service Designer
Pauliina TenhoArt Director
Jenni ViitanenCopywriter
Tiina KaakkunenValokuvat / Photographs
Elvi RistaProjektijohtaja / Project Manager
Minna Einiö / Pauliina TenhoAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
kehityspäällikkö Sanna Teinilä, myyntijohtaja Sanni LaineMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Maria Jaatinen, Henrich Nyman, Taneli Heinonen, Matthias Railo, Päivi Pitkämäki, Matti Kortelainen, Jouko Kallioinen, Katja Viitala, Laura Hiltunen sekä Robert's CoffeeLead Designer
Mikko KoivistoPalvelumuotoilija / Service Designer
Pauliina TenhoArt Director
Jenni ViitanenCopywriter
Tiina KaakkunenValokuvat / Photographs
Elvi RistaProjektijohtaja / Project Manager
Minna Einiö / Pauliina TenhoAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
kehityspäällikkö Sanna Teinilä, myyntijohtaja Sanni LaineMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Maria Jaatinen, Henrich Nyman, Taneli Heinonen, Matthias Railo, Päivi Pitkämäki, Matti Kortelainen, Jouko Kallioinen, Katja Viitala, Laura Hiltunen sekä Robert's Coffee