Saarioinen Oy, Suomen johtavia elintarvikeyhtiöitä, käytti palvelumuotoilua tavoitellessaan Foodservice-liiketoiminnalleen uutta markkinaa: Hellonin tehtävänä oli kehittää, tuotteistaa ja kaupallistaa sekä kuluttajille että palveluntuottajille arvoatuottava lanseerausvalmis tuote- ja palvelukonsepti. Syntyi Soup ‘n’ Soul, ainutlaatuinen pikaruokakokemus, jonka suunnittelutyön jokaisessa vaiheessa on hyödynnetty muotoiluajattelua: asiakasymmärrys, konseptointi, prototypointi, tuotteistaminen, brändi- ja visuaalinen identiteetti sekä mainonnan konsepti ja -suunnittelu. Give Some Soul to Your Soup!
Tilaaja
Mainostoimisto
Lead Designer
Palvelumuotoilija / Service Designer
Art Director
Copywriter
Valokuvat / Photographs
Projektijohtaja / Project Manager
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by