Stora Enso Rethink
2011 Vuosikirjatyö, KampanjaStora Enso aloitti keväällä 2010 sisäisen muutosprosessin nimeltä Rethink. Prosessin aikana storaensolaiset ryhtyivät miettimään toimintaansa uudella tavalla ja uudistamaan tapojaan perin pohjin. Prosessi johti siihen, että myös ulkoinen ilme päätettiin uudistaa keväällä 2011. Uudesta logosta tuli uuden ajattelun symboli ja yrityksessä käynnissä oleva muutosprosessi kiteytettiin muotoon Rethink.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Stora Enso OyjCreative Director
Brian KaszonyiGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Calle MosanderProjektinjohto / Project Management
Pauliina ValpasAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Lotta SyrmäTuottaja / Producer
Staffan NyströmSuunnittelutoimisto / Design Agency
N2Copywriter
Jani Pösö, Mika HerralaCreative Director
Brian KaszonyiGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Calle MosanderProjektinjohto / Project Management
Pauliina ValpasAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Lotta SyrmäTuottaja / Producer
Staffan NyströmSuunnittelutoimisto / Design Agency
N2Copywriter
Jani Pösö, Mika Herrala