Joka kolmas meistä joutuu sen kohtaamaan. Syövän. Silti syöpätutkimuksen valtiollista rahoitusta on karsittu viime vuosina jopa 75 %. Siksi yksityisen rahoituksen rooli on kirjaimellisesti elintärkeää, jotta syöpädiagnoosi ei tarkoittaisi kuolemantuomiota. Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräys on Suomen tärkein varainhankintakampanja. Vuonna 2022 Roosa nauhan teemana oli huonoennusteiset syövät. Silloin kuolema on väkisin lähellä. Kuinka käsitellä pelottavaa asiaa, joka on vääjäämättä edessä joko omalla tai läheisen kohdalla? Päätimme pysähtyä hetkeen. Kampanjakasvomme ja isänsä haimasyövälle menettänyt Maria Veitola muistuttaa kampanjafilmissä siitä, että on vain tämä hetki ja se on meidän. Jokainen hetki on myös hetki tehdä hyvää, ja mahdollisuus muuttaa jonkun toisen tarinan suunta.
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative Director
Art Director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Account Director
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Tuottaja / Producer
Tuotantokoordinaattori / Production Coordinator
Ohjaaja / Director
Kuvaaja / Cinematographer
Kamera-assistentti / Camera Assistant
Valaisija / Lightning
Ääni / Sound
Lavastaja / Set Designer
Stylisti / Stylist
Hair & make up
Tuotantoyhtiö / Production House
Yhteistyökumppani / Cooperation Partner
Leikkaaja / Editor
Musiikki / Music
Jälkituotanto / Post Production
Esiintyjät / Performers
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative