Tunteet peliin -saippuasarja
2013 Kultahuippu, Integroitu markkinointiviestintäVedonlyönnillä saa ihan jokaiseen urheilutapahtumaan kosolti lisää tunnelatausta. Draaman keskiössä ovat urheilijat, jotka pistettiin nyt tuomaan lisää tunnetta kotikatsomoihin metaforan keinoin – siis saippuaoopperan muodossa. Maukas kokonaisuus alkoi olla kasassa, kun soppaan heitettiin vielä sekaan saippuaoopperan ehdoton ikoni, Ronn "Ridge" Moss.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Veikkaus OyMainostoimisto
TBWAHelsinkiArt Director
Miika KumpulainenCopywriter
Juuso KallialaGraafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Tuomo KillströmStrategiajohtaja / Strategy Manager
Steve BrownProjektijohtaja / Project Manager
Micael Nordman, Rasmus BangeWeb Designer
Antti Sinisalo, Esko Räsänen, Miika Pärni, Juhana HokkanenMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Christine Göös, Marko VirtaTuotantoyhtiö / Production House
Nalle Sjöblad, Johannes Lassila / Also Starring; Numi Nummelin, Kasimir Häiväoja, Jenni Lundström / FLC HelsinkiAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Ari Aarnihuhta, Aki Seppälä, Salla KekkiLeikkaaja / Editor
Tobias AnderssonMediatoimisto / Media Agency
Matti Corner, Jukka Veteläinen / Carat FinlandArt Director
Miika KumpulainenCopywriter
Juuso KallialaGraafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Tuomo KillströmStrategiajohtaja / Strategy Manager
Steve BrownProjektijohtaja / Project Manager
Micael Nordman, Rasmus BangeWeb Designer
Antti Sinisalo, Esko Räsänen, Miika Pärni, Juhana HokkanenMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Christine Göös, Marko VirtaTuotantoyhtiö / Production House
Nalle Sjöblad, Johannes Lassila / Also Starring; Numi Nummelin, Kasimir Häiväoja, Jenni Lundström / FLC HelsinkiAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Ari Aarnihuhta, Aki Seppälä, Salla KekkiLeikkaaja / Editor
Tobias AnderssonMediatoimisto / Media Agency
Matti Corner, Jukka Veteläinen / Carat Finland