UNICEF: Ole hetken äiti
2009 Kultahuippu, Ambient tai guerrilla"Ole hetken äiti" oli yksi Suomen UNICEFin tähän asti suurimmista PR- ja viestintäkampanjoista. Kampanja toteutettiin minimaalisella mediabudjetilla, mutta suurella medianäkyvyydellä, jonka mahdollisti uutiskynnyksen ylittänyt hylätyt lastenvaunut -sissimarkkinointitempaus. Lastenvaunujen tarina jatkui Radio Novassa ohjelmasisältönä, jossa ihmiset pystyivät anomaan itselleen lastenvaunuja. Ole hetken äiti -facebookryhmä kasvoi tempauksen aikana yhdeksi suurimmista ja aktiivisimmista suomalaisista hyväntekeväisyysjärjestöjen ryhmistä.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Suomen UNICEFCopywriter
Adele EnersenTuotantoyhtiö / Production House
ADDlifeTilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative
Veera Videnius, Hanna HaukkapääSuunnittelutoimisto / Design Agency
TaivasArt Director
Jyri Niemi, Anna-Mia MyllykangasProjektinjohto / Project Management
Joanna Kokonmäki, Heini HäyrinenCopywriter
Adele EnersenTuotantoyhtiö / Production House
ADDlifeTilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative
Veera Videnius, Hanna HaukkapääSuunnittelutoimisto / Design Agency
TaivasArt Director
Jyri Niemi, Anna-Mia MyllykangasProjektinjohto / Project Management
Joanna Kokonmäki, Heini Häyrinen