Palvelu-/käyttöliittymäkonsepti, joka kertoo miten Helsingin kaduilla olevaa kahtakymmentä näyttöä voitaisiin hyödyntää parhaiten. Työllä oli kolme tavoitetta: kertoa muotoilun keinoin siitä, mitä näytöt voivat olla ja miten ne toimivat Helsingin kokoisessa kaupungissa, toimia asiakkaan myyntityökaluna ja keskustelunavauksena kunnallisten ja kaupallisten toimijoiden suuntaan sekä koeponnistaa pitkään hautuneita ideoita ja ajatuksia kaupunkitilassa tapahtuvasta interaktiosta. Kohderyhmä oli ensisijaisesti Helsingin kaupunki ja sidosryhmät.
Tilaaja
Creative Director
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Musiikki / Music
Kuvaaja / Cinematographer
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Designer
Ääni / Sound
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by