Uusi elämyksellinen visitfinland.com
2012 Hopeahuippu, Digitaalinen designUusi elämyksellinen VisitFinland.com Vuonna 2012 Suomen matkailumarkkinoinnin pääkanava, VisitFinland.com, uudistettiin täysin. Vaatimattomana tavoitteena oli luoda maailman paras maaportaali. Konseptiksi muodostui moderni matkailun verkkolehti, jossa sisällöt esitellään artikkeleina. Pääpaino on laadukkaissa kuvissa ja videoissa. Uusi VisitFinland.com antaa reaaliaikaista tietoa eri markkinoiden kiinnostuksen kohteista. Tietoa hyödynnetään suoraan markkinoinnissa ja matkailun tuotekehityksessä.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Matkailun edistämiskeskus MEKMainostoimisto
SEK & GREYGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Ville GranrothCopywriter
Sami KorjusProjektinjohto / Project Management
Sofia UittoStrategiajohtaja / Strategy Manager
Sami LanuTuottaja / Producer
Helena Piippo; Kati Wikström / SEK PromoteAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Mervi Holmén, Joonas MämmeläTuotantoyhtiö / Production House
Markus Karikivi, Ville Huumo / ByrooSuunnittelutoimisto / Design Agency
SEK & GREYGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Ville GranrothCopywriter
Sami KorjusProjektinjohto / Project Management
Sofia UittoStrategiajohtaja / Strategy Manager
Sami LanuTuottaja / Producer
Helena Piippo; Kati Wikström / SEK PromoteAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Mervi Holmén, Joonas MämmeläTuotantoyhtiö / Production House
Markus Karikivi, Ville Huumo / ByrooSuunnittelutoimisto / Design Agency
SEK & GREY