Arkisto

Viidakon tähtöset

2012 Hopeahuippu, Digitaalinen markkinointiviestintä

Työn kuvaus Toteutimme televisiossa keväällä 2012 käynnistyneelle Viidakon tähtöset –realitysarjalle ennakkomarkkinointikampanjan, jossa annettiin mahdollisuus kurkistaa sarjan kohukaunottarien elämään olemalla itse osa kohu-uutista. Työmme mahdollisti omien Facebook-ystävien liittämisen fiktiiviseen kohu-uutiseen, joka sisälsi aidolta tuntuvan haastatteluvideon ja kustomoidun Sub.fi-uutissivun. Tavoitteet Ohjelman ensi-illalle haluttiin saada vähintään 220,000 katsojaa – työmme ansiosta katsojia kertyi yli 600,000. Kohderyhmä Tavoittelimme erityisesti 15-44 -vuotiaista enimmäkseen naisista koostuvaa kohderyhmää.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Sub / MTV MEDIA

Mainostoimisto

Robot Creative Agency

Creative Director

Mikko Kalso

Planner

Toni Tiusanen

Tuottaja / Producer

Mikko Rummukainen

Web Designer

Nooa Olaleye, Kimmo Reinikainen

Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative

Semra Räikkönen, Tuuva Harjanne, Lauri Aalto, Jussi Taival, Elisa Jurvanen

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Robot Creative Agency

Creative Director

Mikko Kalso

Planner

Toni Tiusanen

Tuottaja / Producer

Mikko Rummukainen

Web Designer

Nooa Olaleye, Kimmo Reinikainen

Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative

Semra Räikkönen, Tuuva Harjanne, Lauri Aalto, Jussi Taival, Elisa Jurvanen

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Robot Creative Agency