Viidakon tähtöset
2012 Hopeahuippu, Digitaalinen markkinointiviestintäTyön kuvaus Toteutimme televisiossa keväällä 2012 käynnistyneelle Viidakon tähtöset –realitysarjalle ennakkomarkkinointikampanjan, jossa annettiin mahdollisuus kurkistaa sarjan kohukaunottarien elämään olemalla itse osa kohu-uutista. Työmme mahdollisti omien Facebook-ystävien liittämisen fiktiiviseen kohu-uutiseen, joka sisälsi aidolta tuntuvan haastatteluvideon ja kustomoidun Sub.fi-uutissivun. Tavoitteet Ohjelman ensi-illalle haluttiin saada vähintään 220,000 katsojaa – työmme ansiosta katsojia kertyi yli 600,000. Kohderyhmä Tavoittelimme erityisesti 15-44 -vuotiaista enimmäkseen naisista koostuvaa kohderyhmää.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Sub / MTV MEDIAMainostoimisto
Robot Creative AgencyCreative Director
Mikko KalsoPlanner
Toni TiusanenTuottaja / Producer
Mikko RummukainenWeb Designer
Nooa Olaleye, Kimmo ReinikainenAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Semra Räikkönen, Tuuva Harjanne, Lauri Aalto, Jussi Taival, Elisa JurvanenSuunnittelutoimisto / Design Agency
Robot Creative AgencyCreative Director
Mikko KalsoPlanner
Toni TiusanenTuottaja / Producer
Mikko RummukainenWeb Designer
Nooa Olaleye, Kimmo ReinikainenAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Semra Räikkönen, Tuuva Harjanne, Lauri Aalto, Jussi Taival, Elisa JurvanenSuunnittelutoimisto / Design Agency
Robot Creative Agency