Arkisto

Visuaalinen ja verbaalinen identiteetti

2022 Hopeahuippu, Identiteetti

"Ihmiset ovat pureskelleet luonnosta löytyviä asioita jo tuhansia vuosia, kunnes luonnolliset purtavat korvattiin muovia sisältävällä purukumilla. Nykyaikainen purukumi on iso ympäristöongelma. Chew Folk on ruotsalainen yritys, joka päätti muuttaa markkinaa ja maailmaa. He perustivat tehtaan, jonka tuotteet päivittävät purukumin nykyaikaan ja muuttavat kulutustottumuksiamme ympäristöystävällisemmiksi. Chew Folkin purukumit on valmistettu Keski-Amerikassa kasvavan sapodillapuun tuottamasta raaka-aineesta, ilman keinotekoisia makeutusaineita. Meidän tehtävämme oli vauhdittaa tuotteen kaupallista menestymistä selkeyttämällä Chew Folkin designstrategiaa ja luomalla uusi brändiposition lunastama identiteetti, joka on täynnä asennetta.
"

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Chew Folk (Chewb AB)

Mainostoimisto

Kuudes

Designer

Juuso Salakka

Strategi / Strategist

Michael Biaudet

Copywriter

Michael Biaudet, Leo Dahlin (Leo's Story)

Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant

Vesa Viljakainen

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Piëtke Visser

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Adtin Soltanpour, Farzad Amir-Riazi (Chew Folk)

Valokuvat / Photographs

Henri Vogt

Designer

Juuso Salakka

Strategi / Strategist

Michael Biaudet

Copywriter

Michael Biaudet, Leo Dahlin (Leo's Story)

Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant

Vesa Viljakainen

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Piëtke Visser

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Adtin Soltanpour, Farzad Amir-Riazi (Chew Folk)

Valokuvat / Photographs

Henri Vogt