Visuaalinen ja verbaalinen identiteetti
2022 Hopeahuippu, Identiteetti"Ihmiset ovat pureskelleet luonnosta löytyviä asioita jo tuhansia vuosia, kunnes luonnolliset purtavat korvattiin muovia sisältävällä purukumilla. Nykyaikainen purukumi on iso ympäristöongelma. Chew Folk on ruotsalainen yritys, joka päätti muuttaa markkinaa ja maailmaa. He perustivat tehtaan, jonka tuotteet päivittävät purukumin nykyaikaan ja muuttavat kulutustottumuksiamme ympäristöystävällisemmiksi. Chew Folkin purukumit on valmistettu Keski-Amerikassa kasvavan sapodillapuun tuottamasta raaka-aineesta, ilman keinotekoisia makeutusaineita. Meidän tehtävämme oli vauhdittaa tuotteen kaupallista menestymistä selkeyttämällä Chew Folkin designstrategiaa ja luomalla uusi brändiposition lunastama identiteetti, joka on täynnä asennetta.
"
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Chew Folk (Chewb AB)Mainostoimisto
KuudesDesigner
Juuso SalakkaStrategi / Strategist
Michael BiaudetCopywriter
Michael Biaudet, Leo Dahlin (Leo's Story)Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Vesa ViljakainenMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Piëtke VisserAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Adtin Soltanpour, Farzad Amir-Riazi (Chew Folk)Valokuvat / Photographs
Henri VogtDesigner
Juuso SalakkaStrategi / Strategist
Michael BiaudetCopywriter
Michael Biaudet, Leo Dahlin (Leo's Story)Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Vesa ViljakainenMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Piëtke VisserAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Adtin Soltanpour, Farzad Amir-Riazi (Chew Folk)Valokuvat / Photographs
Henri Vogt