Alkon perimmäinen tehtävä on vähentää alkoholihaittoja Suomessa. Alkoholin vähittäismyyjän olisi kuitenkin tekopyhää sanoa, että juokaa suomalaiset vähemmän. Holhoamisen sijaan Alko päätti kannustaa juomaan enemmän – vain alkoholitonta juotavaa. Keväällä 2019 Alko lanseerasi oman vesibrändin, Välivesi. Välivettä myytiin yksinomaan Alkoissa ja tuotteet aseteltiin alkoholijuomien väliin. Koska tärkeintä ei ollut tuotteen myynti vaan sen viesti, ilmoitusten tehtävä oli avata välivesi-käsitettä sekä kertoa, että Alko kannustaa kohtuullisen alkoholin käyttöön.
Tilaaja
Mainostoimisto
Executive Creative Director
Creative Director
Copywriter
Senior Creative
Designer
Art Director
Sisältösuunnittelija / Content Strategist
Account Director
Projektijohtaja / Project Manager
Ohjaaja / Director
Tuottaja / Producer
Leikkaaja / Editor
Valokuvat / Photographs
Planner
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Tuotantoyhtiö / Production House
Mediatoimisto / Media Agency
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by