Kuinka rikotaan ICT-alan konventiot ja tehdään monimutkaisesta yksinkertaista? Telian tapauksessa ratkaisu löytyi kipukohtien kartoittamisella ja korjaamisella palvelumuotoilun keinoin. Tämä vaati Telian B2B-tarjooman kokoamista ja uudelleen positiointia ICT-markkinassa sekä viestinnän konseptia, jolla voitiin kertoa Telian muutoksesta teleoperaattorista ICT-palveluntarjoajaksi. Yksi yritys ja yksi viesti. Annoimme Telian B2B -tarjoomalle nimeksi Telia ONE ja lupasimme asiakkaillemme, että Yksi kumppani riittää. Nimi oli enne ja lanseeraus ylitti kaikki odotukset.
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative Director
Account Director
Account Manager
Art Director
Senior Creative
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Copywriter
Yhteisömanageri / Community Manager
Projektijohtaja / Project Manager
Sisältösuunnittelija / Content Strategist
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Mediatoimisto / Media Agency