Malmgård
2018 Vuosikirjatyö, Nuoret luovatMalmgård on perinteikäs suomalainen panimo – oluenpanijoita toimialaltaan ja käsityöläisiä sydämeltään. Kunnioittaen Malmgårdin perinteitä, tehtävämme oli tuoda heidän brändinsä nykypäivään. Inspiraatiomme kumpusi oluen tapaan käsityöläisyydestä ja elämän mauista.
Pöytä katettiin uudella logolla, kuvitustyylillä, piktogrammeilla ja typografialla. Brändi herää eloon Malmgårdin klassisesti muotoilluissa logossa ja pulloissa. Ruokaikonit kannustavat parittamaan olutta ja ruokaa. Käsinkirjoitetut tuotenimet yhdessä herkullisten brändivärien kanssa sitä mitä Malmgård parhaimmillaan on. Makeaa, karvasta, hedelmällistä – huolellisesti valmistettu, jotain jokaisen makuun.
Tämän brändiuudistuksen myötä Malmgård voi vaalia vanhoja hyviä aikoja ja kohottaa maljan tuleville sellaisille. Kippis!
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Malmgårdin PanimoMainostoimisto
Kasperi SalovaaraDesigner
Kasperi SalovaaraMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Marko SalonenTuottaja / Producer
Mirva KaitilaPlanner
Malin GroopMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Ursula BlässarAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Stefan NymanCopywriter
Iina MerikallioDesigner
Kasperi SalovaaraMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Marko SalonenTuottaja / Producer
Mirva KaitilaPlanner
Malin GroopMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Ursula BlässarAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Stefan NymanCopywriter
Iina Merikallio