Luonnollinen Arla Lempi -ruokakerma piti saada erottumaan kilpailijoista omintakeisella ja mahdollisimman tarttuvalla kampanjalla. Kampanjan kärjeksi muotoutui suorasanaisesti tuotteen sisällöstä kertova “kermaa, kermaa, kermaa ja vähemmän lisäaineita kuin muissa.” Käänsimme kaiken “kermaaksi” Suvivirrestä luontodokumentteihin ja someilmiöistä kohua herättäneeseen uuteen Muumimukiin. “Kermaa” otti osaa kulttuuriin ja kommentoi ajankohtaisia ilmiöitä. Toteutimme pitkäkestoisen kulttuurin ilmiöihin ja jatkuvaan sisällöntuotantoon perustuvan kampanjan, jossa “kermaa” jalkautui 50 toteutuksen voimin kaikkialle aina televisiosta sosiaaliseen mediaan.
Tilaaja
Mainostoimisto
Account Director
Executive Creative Director
Creative Director
Art Director
Copywriter
Sisältösuunnittelija / Content Strategist
Projektijohtaja / Project Manager
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Ohjaaja / Director
Tuottaja / Producer
Leikkaaja / Editor
Ääni / Sound
Animaattori / Animator
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Mediatoimisto / Media Agency