Suomalaiset ovat kiekkokansaa ja vuotuiset jääkiekon MM-kisat yksi sen odotetuimpia tapahtumia. Useat brändit yrittävät hyödyntää asiaa huutamalla ja riehakkaasti juhlimalla pelien mainostauoilla. Kilpailu erottautumisesta äänekkään kiekkokiiman täyttämillä mainostauoilla on äärimmäisen kovaa. Miten siis erottua viiden sekunnin TV-mainostilalla? Kuinka tehdä HalpaHallista kerralla kiekkokansan rakastama kauppa ja samalla esitellä kaupan mittavaa tuotevalikoimaa? IDEA: Viiden sekunnin filmikonsepti, jossa HalpaHalli yhdisti laajan tuotevalikoimansa tuttuihin suomalaisiin kiekkoaforismeihin. Filmit nähtiin jääkiekon MM-kisojen tauoilla.
Tilaaja
Mainostoimisto
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Art Director
Copywriter
Planner
Projektijohtaja / Project Manager
Creative Director
Tuottaja / Producer
Ohjaaja / Director
Kuvaaja / Cinematographer
Leikkaaja / Editor
Lavastaja / Set Designer
Ääni / Sound
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by