Koko historiansa ajan tavaratalojen kerrokset on jaettu erikseen naisille ja miehille. Vaatebrändien ottaessa harppauksia kohti sukupuolitetun muodin jälkeistä aikaa, tavaratalot ovat takertuneet menneisyyden rajoittaviin tyylinormeihin. Siksi Stockmann perusti One Wayn, maailman ensimmäisen sukupuolineutraalin myyntikerroksen, josta ei löydy erikseen miesten ja naisten vaatteita. One Way -osastolla kohderyhmät, ennakko-oletukset ja määrittely heitettiin romukoppaan, ja jokainen sai valita mieleisensä tuotteet oman tyylinsä perusteella.
Tilaaja
Mainostoimisto
Art Director
Creative Director
Konseptisuunnittelija / Concept Designer
Account Director
Projektijohtaja / Project Manager
Toimittaja / Editor
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Valokuvat / Photographs
Jälkituotanto / Post Production
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Yhteisömanageri / Community Manager
Copywriter
Executive Creative Director
Tuottaja / Producer
Leikkaaja / Editor
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by