MITÄ MARTINA, NIPA JA REETU TEKIVÄT STUDIOSSA? Mukavuussuomalaiset tappavat tietämättään kirkolliset arvot ja traditiot. Vaikka kristilliset arvot ovat kohderyhmälle tärkeitä, perinteet ei siirry eteenpäin. Esimerkiksi yhä useampi lapsi jää kastamatta, koska ristiäisten järjestämisestä on vaivaa. Kohderyhmän huomio herätettiin heille tutuilla henkilöillä ja tutulla visuaalisuudella. Huomattiinko? Kyllä huomattiin. Kampanjasivuilla vierailtiin yli 60 000 kertaa ja musiikkivideo katsottiin yli 34 000 kertaa kahdessa viikossa, vaikkei maallista palkintoa tarjolla ollutkaan.
Tilaaja
Mainostoimisto
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Projektinjohto / Project Management
Copywriter
Art Director
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Tuottaja / Producer
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Kuvaaja / Cinematographer
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Esiintyjät / Performers