Iittala on kohdannut asiakkaansa useiden digitaalisten kanavien kautta. Asiakaslojaliteetti, brändisisältö, yritysinfot ja verkkokaupankäynti on aiemmin hoidettu eri sivustoilla. Tämän pirstaloidun rakenteen ylle haluttiin nyt toteuttaa uusi toimintoja- ja kanavia yhdistävä strategia. Sen tehtävänä on selkeyttää ja helpottaa toimintoja sekä sisäisesti että ulkoisesti. Luxus tuotti kotimaisen designin ykkösbrändien arvoisen verkkopalvelun konsepti-, käyttökokemus-, ja visuaalisen suunnittelun, front-end kehityksen sekä vastaa kampanjatoteutuksista. Verkkopalvelu kehitettiin yhteistyössä Smilehousen ja Magenta Advisoryn kanssa. Verkkokauppa löytyy osoitteesta www.iittala.com/home
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative Director
Art Director
Projektinjohto / Project Management
Web Designer
Konseptisuunnittelija / Concept Designer
Planner
Copywriter
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by